Regulamin Serwisu
Cześć, witaj na platformie Vetsi. Prezentowany tu Regulamin ma na celu przedstawienie Ci jak wykonujemy swoją pracę. W Regulaminie znajdziesz wszystkie swoje prawa i obowiązki. Dowiesz się także jak wygląda nasza usługa, jakie są warunki spotkań ze Specjalistami, a także jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Twojego Pupila.
Zapoznaj się z całą treścią niniejszego dokumentu – jest to dla nas bardzo ważne. Chcemy żebyś wiedział jak bardzo staramy się żeby nasza współpraca przebiegała w sposób niezakłócony i bezpieczny.
Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania w tym zakresie – daj nam znać na hello@vetsi.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem serwisu vetsi.pl jest spółka VETSI sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez XII Wydział Gospodarczy, Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia pod numerem KRS: 0001031145, NIP: 5130285340 REGON: 525047280
Pamiętaj możesz w każdej chwili skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji o tym czy i w jaki sposób wykorzystujemy Twoje jego dane osobowe i informacje uzyskaną przy pomocy Cookies. Najszybciej skontaktujesz się z nami drogą mailową na adres hello@vetsi.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w serwisie.
Akceptacja treści Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu skorzystania z naszych usług.
W celu możliwości korzystania ze Serwisu internetowego, w tym w szczególności przeglądania asortymentu Serwisu internetowego oraz składania Zamówień, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
- posiadanie urządzenia multimedialnego (komputer, tablet, telefon) z dostępem do sieci Internet i wyposażonego w mikrofon oraz kamerę internetową (opcjonalnie);
- posiadanie przeglądarki internetowej w najbardziej aktualnej wersji oprogramowania (Opera, Safari, Chrome, FireFox, Edge).
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adres e-mail);
Tu znajdziesz najważniejsze pojęcia dotyczące tego dokumentu oraz naszej Usługi.
II. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia, pisane dużą literą, łącznie z ich odmianą oraz użyciem ich w liczbie mnogiej lub pojedynczej, mają swoje konkretne znaczenie. Poniżej znajdziesz wszystkie szczegóły:
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie Serwisu umożliwiający nawiązanie kontaktu z administratorami Serwisu.
- FORMULARZ REZERWACJI – formularz dostępny na stronie Serwisu umożliwiający umówienie spotkania ze Specjalistami Vetsi.
- FORMULARZ OPINII – formularz dostępny na stronie Serwisu lub u dostawców zewnętrznych umożliwiający dodanie opinii o Serwisie, Usłudze, Specjaliście lub Vetsi;
- UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prowadząca działalność gospodarczą, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Serwisu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie zawiera Umowę o świadczenie Usługi z Vetsi za pośrednictwem Serwisu. Użytkownikiem jest Konsument i Przedsiębiorca;
- KONSUMENT – za Konsumenta uznaje się każdą osobę fizyczną, w tym także osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością w przypadku, gdy nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
- KONTO – Usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Użytkownika, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Vetsi, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika, w tym dane jego Pupili, dane zakończonych i planowanych spotkań ze specjalistami, oraz mogą być gromadzone dokumenty i pliki związane z korzystaniem z Usługi;
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Vetsi za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Użytkownikom, automatyczne otrzymywanie od Vetsi cyklicznych treści kolejnych edycji Newslettera, zawierających informacje o Usługach, nowościach i promocjach w Serwisie;
- USŁUGA – świadczona za pośrednictwem Serwisu odpłatna usługa kontaktu ze Specjalistą. Usługa ma charakter edukacyjny i ma na celu zwiększenie świadomości Użytkowników w obszarze zdrowia i behawioryzmu zwierząt;
- PRZEDSIĘBIORCA – Użytkownik, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
- PUPIL – mysz, kot, patyczak, świnka morska, pies, anakonda – dla nas gatunek nie ma znaczenia. Tym terminem będziemy określać Twojego najlepszego zwierzęcego przyjaciela;
- REGULAMIN – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów, Umów o dostarczenie treści cyfrowych oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Vetsi za pośrednictwem Serwisu na rzecz Użytkowników;
- SERWIS – Serwis internetowy Vetsi dostępny pod adresem: www.vetsi.pl;
- SPECJALISTA – osoba, z którą Vetsi nawiązało współpracę w ramach Serwisu, która posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zdrowia i behawioryzmu zwierząt;
III. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM
Korzystanie z Konta jest dobrowolne i nieodpłatne.
- Aby skorzystać z Usługi niezbędne jest utworzenie Konta i zalogowanie się do niego za pośrednictwem ustalonego hasła i loginu.
- Rejestracja Konta wymaga wypełnienia dostępnego w Serwisie Internetowym formularza poprzez wprowadzenie w odpowiednie pola wymaganych danych, w tym danych osobowych oraz danych Twojego Pupila.
- Rejestracja Konta wymaga zaakceptowania przez Ciebie Regulaminu Serwisu oraz Polityki Prywatności.
- Dostęp do Konta, Użytkownik otrzymuje dopiero po jego aktywacji. Aktywacja konta odbywa się za pośrednictwem naciśnięcia odnośnika przesłanego w wiadomości e-mail.
- Konto pozwala na zarządzanie Twoimi danymi, tworzenie profili dla Twoich Pupili, planowania spotkań ze Specjalistami, wymianę informacji ze Specjalistą, a także przesyłania plików (dokumentów, zdjęć) dotyczących Pupili.
- Rejestracja Konta jest równoznaczna z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem a Vetsi umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta.
- Użytkownik nie może przenosić praw do Konta na osoby trzecie.
- Konto jest przypisane do Użytkownika. Użytkownik ma prawo do rejestracji tylko jednego Konta dla jednego adresu e-mail.
- Vetsi zastrzega możliwość czasowego lub trwałego zawieszenia poszczególnych funkcjonalności Konta z uwagi na konieczność przeprowadzenia aktualizacji, serwisu czy wdrożenia środków ochrony praw i wolności Użytkowników i/lub Vetsi.
Chcesz dostawać od nas powiadomienia i oferty – koniecznie przeczytaj o zasadach dotyczących przesyłania Newslettera.
Newsletter
- Usługa w zakresie przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu przez Vetsi, na adres poczty elektronicznej Użytkownika, wiadomości zawierającej informacje o Usługach. Newsletter przesyłany jest wyłącznie do Użytkowników, którzy dokonali dobrowolnej subskrypcji.
- Korzystanie z usługi Newslettera wymaga posiadania przez Użytkownika aktywnego adresu e-mail. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu Newslettera może być zawarta przez każdego Użytkownika, który wprowadzi swój adres e-mail w formularzu rejestracji do Newslettera.
Formularz kontaktowy i Formularz rezerwacji
- Vetsi na stronie Serwisu internetowego udostępnia Formularz kontaktowy i Formularz rezerwacji.
- Użytkownik może skorzystać z Formularza kontaktowego, celem uzyskania dodatkowych informacji o Usłudze.
- Użytkownik korzysta z Formularza rezerwacji w celu zarezerwowania spotkania ze Specjalistą. Rezerwacja polega na wyborze rodzaju Specjalisty oraz terminu spotkania spośród dostępnych dat widocznych w Formularzu rezerwacji.
- Skorzystanie z Formularza kontaktowego/rezerwacji wymaga podania podstawowych danych Użytkownika takich jak: imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także wyrażenia zgody na przetwarzanie tych przez Vetsi danych osobowych w zakresie obsługi prowadzonej korespondencji.
Tu znajdziesz resztę zasad dotyczących usług elektronicznych dostępnych na stronie – wypowiedzenie, reklamacja, przechowywanie plików.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron umowy o świadczenie Usług może ją wypowiedzieć (można wypowiedzieć każdą z usług, z której się korzysta, jak również wszystkie łącznie) bez wskazania przyczyn.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną może być złożone w formie elektronicznej (e-mail) na adres: hello@vetsi.pl
- W przypadku zakończenia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, Konto danego Użytkownika przestaje być aktywne i dostępne dla Użytkownika, a wszelkie umówione przez niego spotkanie ze Specjalistami zostają anulowane. Na życzenie Użytkownika Vetsi może w terminie 14 dni udostępnić Użytkownikowi pliki zgromadzone na Koncie – po upływie tego terminu pliki zostają trwale usunięte.
- Vetsi zastrzega możliwość czasowego lub trwałego zawieszenia poszczególnych usług o świadczenie drogą elektroniczną z uwagi na konieczność przeprowadzenia aktualizacji, serwisu czy wdrożenia środków ochrony praw i wolności Użytkowników i/lub Vetsi.
Tryb postępowania reklamacyjnego
- Reklamacje mogą być składane z tytułu:
- niedotrzymania z winy Vetsi określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi;
- niewykonania, nienależytego wykonania Usługi;
- wadliwego rozliczenia Usługi.
- Reklamacja może być złożona w formie wiadomości mailowej wysłanej na adres: hello@vetsi.pl, za pośrednictwem Formularza kontaktowego lub na piśmie na adres: ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków z dopiskiem „Reklamacja”.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jeśli Użytkownik życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę wykonania Usługi, rodzaj reklamowanej Usługi, dokładny opis niezgodności Usługi z Umową oraz datę jej stwierdzenia, a także preferowany przez Konsumenta sposób rozpatrzenia reklamacji.
- Vetsi w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji może zaproponować ponowne wykonanie Usługi lub obniżyć cenę Usługi.
- Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie rozbieżności w sposobie wykonania Usługi w zestawieniu z opisem Usługi, w sytuacji gdy cel Usługi został w pełni zrealizowany.
- Vetsi rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W stosunku do Przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady określone w art. 556 – art. 576 k.c. przysługuje jedynie w sytuacji gdy Przedsiębiorca złożył roszczenie reklamacyjne w terminie 1 dnia od dnia zakończenia świadczenia Usługi przez Vetsi.
- Termin ustosunkowania się do reklamacji złożonej przez Przedsiębiorcę zostaje wydłużony do 21 dni.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Pamiętaj – masz prawo odstąpić od umowy ale jest kilka szczegółów, o których musisz pamiętać.
- Konsument, który zawarł Umowę na odległość, może odstąpić od niej w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia, aż do momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi. Do zachowania terminu odstąpienia wystarczające będzie wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem ww. terminu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczenie Treści cyfrowej lub świadczenie Usługi, jeżeli Vetsi dostarczył Treść cyfrową lub wykonał Usługę w całości za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po zakończeniu świadczenia przez Vetsi utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Konsument wykonujący prawo odstąpienia od Umowy, której wykonywanie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta po złożeniu przez niego stosownego oświadczenia, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
VIII. PRAWA AUTORSKIE
Pamiętaj, że wszystkie materiały dostępne na stronie są chronione prawem autorskim.
- Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Vetsi lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i są chronione prawem autorskim oraz innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Znaki handlowe Vetsi oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są na zasadach określonych w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: Polityka prywatności.
X. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu internetowego zawierane są w języku polskim.
- Vetsi zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Vetsi poinformuje Użytkownika z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wyboru prawa polskiego dokonuje się z zastrzeżeniem, że wybor ten nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.
Gotowy żeby zacząć?
Zapewnij swojemu zwierzakowi opiekę, na którą zasługuje.
Zarejestruj się i korzystaj już teraz!