REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO VETSI.PL
data publikacji: 15.04.2025
Cześć! Witaj w sklepie internetowym Vetsi. Prezentowany tu Regulamin ma na celu przedstawienie Ci jak wykonujemy swoją pracę i w jaki sposób możemy Ci dostarczyć zakupione produkty. W Regulaminie znajdziesz wszystkie swoje prawa i obowiązki związane z dokonaniem zakupu w naszym sklepie.
Nasz sklep internetowy w zakresie sprzedaży produktów działa jako pośrednik, co oznacza że nie jesteśmy właścicielem prezentowanych na platformie produktów, a jedyne pośredniczymy w zawarciu umowy sprzedaży między Tobą, a Dostawcą. Dostawcy są odrębnymi podmiotami gospodarczymi, które posiadają zamówione przez Ciebie produkty i będą realizowały zamówienie bezpośrednio do Ciebie. Dostawcy będą się także zajmowali obsługą posprzedażową , w tym w szczególności przeprowadzaniem procesu reklamacji produktów.
Jako pośrednik w zakresie zawierania umów sprzedaży produktów, prowadzimy sklep internetowy, umożliwiając zapoznanie się z ofertą Dostawców, z którymi współpracujemy. Dostawcy są jednak odrębnymi od nas podmiotami gospodarczymi.
Jednocześnie wskazujemy, że nasz sklep nie świadczy usług weterynaryjnych w rozumieniu ustawy o zakładach leczniczych dla zwierząt z dnia 18 grudnia 2003 roku. Sprzedawane przez nas produkty w żaden sposób nie zastępują profesjonalnej usługi weterynaryjnej świadczonej przez osoby z wykształceniem w zakresie nauki weterynarii.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep dostępny pod adresem internetowym https://vetsi.pl/sklep prowadzony jest przez VETSI sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez XI Wydział Gospodarczy, Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, pod numerem KRS: 0001031145, NIP: 5130285340 REGON: 525047280.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest akceptacja wszystkich podanych niżej warunków Regulaminu. Akceptacja stanowi oświadczenie woli i tworzy prawne zobowiązanie pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, działającym także w imieniu poszczególnych Dostawców.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie Sklepu. Polityka prywatności zawiera zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz przekazywania danych osobowych do Dostawców, a także prawa osób, których dane dotyczą. Zawiera także informacje w zakresie stosowania plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów, jest dobrowolne. Podobnie, związane z tym podanie danych osobowych przez Klienta/Usługobiorcę jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce Prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
DEFINICJE
- KONSUMENT – amawiający będący osobą fizyczną, dokonujący w Sklepie zakupu produktu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą i zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, zawierająca umowę sprzedaży Produktów w ramach Sklepu.
- KLIENT/USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży poprzez Sklep.
- DOSTAWCA – podmiot będący właścicielem Produktu, który realizuje zamówienie i wysyła Produkt bezpośrednio do Klienta, a także który zajmuję się obsługą posprzedażową, w tym w szczególności przyjmuje i realizuje reklamacje oraz zwroty. To Dostawca wystawia finalny dokument sprzedaży Twojego Produktu.
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
- KONTO – konto Klienta założone w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Dostawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
- 11. SKLEP – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: https://vetsi.pl/sklep
- SPRZEDAWCA – VETSI sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez XI Wydział Gospodarczy, Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia pod numerem KRS: 0001031145, NIP: 5130285340 REGON: 525047280, e-mail: hello@vetsi.pl
- UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- 14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Dostawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sprzedawcy Produktów za zapłatą Ceny powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, zawierana pomiędzy Klientem a Dostawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu.
- KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz ich cena, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
- CENA – cena Produktu brutto, umieszczona obok informacji o Produkcie, nieuwzględniająca Kosztów dostawy. Cena wyrażona jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (VAT).
- KOSZTY DOSTAWY – opłaty za dostawę zamówionych Produktów na adres dostawy podany przez Klienta. Koszty dostawy wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT). Cennik Kosztów dostawy znajduje się w zakładce „Koszty dostawy". Koszty dostawy różnią się w zależności od Dostawcy, który realizuje Twoje Zamówienie.
- ŁĄCZNA CENA ZAMÓWIENIA – suma Ceny oraz Kosztów dostawy wskazana w podsumowaniu transakcji.
- DOWÓD ZAKUPU – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- UMOWA – umowa świadczenia Usługi Elektronicznej zawierana albo zawarta między Klientem/Usługobiorcą a Sprzedawcą.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę (usługodawcę) w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dostępna za pośrednictwem strony internetowej: https://vetsi.pl/sklep. W Sklepie dostępne są następujące Usługi elektroniczne: Formularz rejestracji, Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter, Twój Koszyk.
USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE
- Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu dwóch kolejnych kroków: (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji i (2) kliknięciu pola "Rejestruj". W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. W przypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania do niego pierwszego Produktu. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu dwóch kolejnych kroków: (1) wypełnieniu Koszyka i (2) kliknięciu pola "Potwierdzam Zakup" – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce dostawy. W przypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Usługa elektroniczna Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć Konto (rezygnacja z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@vetsi.pl lub pisemnie na adres: VETSI sp. z o.o., ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków
- Usługa elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu:
- Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
- Dostęp do poczty elektronicznej
- Przeglądarka internetowa:
- Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej
- Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej
- Opera w wersji 12.0 i wyższej
- Google Chrome w wersji 23.0 i wyższej
- Safari w wersji 5.0 i wyższej
- Microsoft EDGE
- Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym oraz zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
KONTAKT ZE SKLEPEM
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą:
- Adresu e-mail: hello@vetsi.pl
WARUNKI OGÓLNE
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Klient, składając Zamówienie w Sklepie potwierdza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i do zaciągania prawnie wiążących zobowiązań.
- Informacje handlowe to jest cenniki, opisy, reklamy i inne informacje o Produktach znajdujące się na stronie Sklepu, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania ze strony internetowej Sklepu zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta/Usługobiorcy.
- Ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
WARUNKI UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Dostawcą za pośrednictwem Sprzedawcy następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie. Sprzedawca na podstawie wiążącej go z danym Dostawcą umowy o współpracy zapewnia niezwłoczne przekazanie informacji o złożonym Zamówieniu do Dostawcy, przy czym Sprzedawca odpowiada za aktualność informacji o dostępności Produktów Dostawcy wyświetlanych w Sklepie. Sprzedawca ponosi także odpowiedzialność za nieprzekazanie informacji o Zamówieniu do Dostawcy.
- Dokonywanie zamówień w Sklepie możliwe jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia Zamówienia na Produkt Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności:
- Zalogowanie się lub skorzystanie z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji
- Dodanie do Koszyka Produktu/ów
- Wybór rodzaju Dostawy
- Wybór rodzaju Płatności
- Potwierdzenie złożenia Zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę"
- Na każdym etapie składania Zamówienia, do czasu kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę" lub równoważnego, można anulować Zamówienie, zaprzestając przechodzenia przez kolejne kroki i wychodząc z podstrony służącej do składania Zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony do końca, nie wywołuje żadnych skutków i nie zostanie zrealizowane przez Dostawcę.
OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
- Przesyłka kurierska
- Przesyłka za pośrednictwem paczkomatu InPost
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Przelewy24: szybki przelew, BLIK, płatność kartą kredytową
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oferowanych przez poszczególnych Dostawców oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
- Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca określi inaczej w Sklepie.
- Do każdego Zamówienia istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. W tym celu konieczne jest zawarcie tej informacji w Formularzu Zamówienia oraz podanie szczegółowych danych do faktury.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Dostawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, przekazuje informację do Dostawcy, który przyjmuje Zamówienie do realizacji . Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży. Dostawca wystawia finalny dokument potwierdzający sprzedaż Produktu.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- Płatności szybkim przelewem, BLIKIEM lub płatność kartą kredytową, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w momencie składania Zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Produkt zostanie wysłany przez Dostawcę w ciągu 5 dni roboczych, przy czym termin liczony jest od daty zaksięgowania pełnej ceny towaru wraz z kosztem przesyłki. W przypadku przesyłek pobraniowych termin 5 dni roboczych liczony jest od prawidłowo złożonego Zamówienia przez Kupującego.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski. Możliwa jest wysyłka Produktów za granicę, po wcześniejszym ustaleniu tego ze Sprzedającym. Wysyłka za granicę będzie każdorazowo wyceniana indywidualnie zależnie od miejsca wysyłki, ilości zamówionych Produktów oraz formy dostarczenia.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do następujących Produktów:
- Ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia;
- Dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Uprawnienie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi niebędącemu Konsumentem.
- Bieg terminu określonego w pkt 1 powyżej rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Dostawcy jednostronne oświadczenie o odstąpieniu . Konsument może skorzystać ze wzoru formularza oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży dostępnego na stronach Sklepu. Skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.
- Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: VETSI sp. z o.o., ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@vetsi.pl
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Dostawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
- Konsument powinien odesłać zwrotnie Produkt na adres: VETSI sp. z o.o., ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- Konsument ponosi koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, czy nadania), także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych "za pobraniem".
- Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
- Sprzedawca zwróci Konsumentowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, dokonane przez niego płatności za produkt(y) z wyłączeniem kosztu wysyłki poniesionego przez konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu Produktów lub dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
PROCES REKLAMACYJNY PRODUKTÓW
- Reklamacje w zakresie Produktów kierowane są bezpośrednio do Dostawcy, który jest stroną Umowy sprzedaży. Klient zostaje powiadomiony o danych Dostawcy, w tym o danych na które należy składać reklamacje z chwilą zawarcia Umowy Sprzedaży, przy czym Sprzedawca wskazuje dane poszczególnych Dostawców także na stronie internetowej Sklepu. Ponadto dane, na które powinny być kierowane zwroty powinny być widoczne na dokumencie potwierdzającym zawarcie umowy wystawionym przez Dostawcę.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Dostawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@vetsi.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- Dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego)
- Zdjęcie uszkodzeń produktu
- Wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania
- W miarę możliwości numer transakcji (widoczny w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia
- Dostawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Dostawcy w powyższym terminie oznacza, że Dostawca uznał reklamację za uzasadnioną. W stosunku do Przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady określone w art. 556 – art. 576 k.c. przysługuje jedynie w sytuacji gdy Przedsiębiorca złożył roszczenie reklamacyjne w terminie 1 dnia od dnia zakończenia świadczenia Usługi przez Sprzedawcę. Termin ustosunkowania się do reklamacji złożonej przez Przedsiębiorcę zostaje wydłużony do 21 dni.
- Zwrot płatności lub wymiana Produktu na nowy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Klienta informacji o sposobie załatwienia reklamacji. Zwrotu płatności dokonuje Sprzedawca przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (Przelewy24), natomiast wysyłka nowego Produktu nastąpi na dane wskazane w Formularzu Zamówienia.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Dostawcą za pośrednictwem Sprzedawcy...
- Klient będący konsumentem może skorzystać z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
- Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego
- Skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów
DANE OSOBOWE W SKLEPIE
- Dane osobowe Klienta/Usługobiorcy są przetwarzane przez Sprzedawcę, który działa jako Administrator danych. Podanie danych osobowych przez Klienta/Usługobiorcę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji Usługi, a także zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Dane osobowe Klienta/Usługobiorcy udostępnione w ramach Sklepu będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
- Klientowi/Usługobiorcy co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce Prywatności”.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim i poddane są prawu polskiemu.
- Sprzedającemu przysługują prawa autorskie lub odpowiednia licencja do zdjęć oraz treści zawartych na stronie Sklepu Internetowego. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez zgody Sprzedającego jest zabronione.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
- Regulamin można utrwalić, pozyskać i odtworzyć w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie go w formacie PDF i zapisanie go w pamięci komputera ze strony internetowej Sklepu. Sformułowania i opisy stosowane do określenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu użyte w niniejszym Regulaminie, w tym w szczególności nazwy i opisy przycisków, piktogramów i ikon mogą zostać zmienione na równoważne.
- Wszystkie zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej chronione są na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych – posiadają twórczy i indywidualny charakter. Nie można ich kopiować bez zgody Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy obowiązującego prawa.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem/Usługobiorcą w pierwszej kolejności będą rozwiązywane w sposób polubowny w drodze wzajemnych negocjacji. W przypadku braku uzyskania wzajemnego porozumienia w zakresie kwestii spornych, sprawa będzie rozstrzygana przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy, a w przypadku sporów z Konsumentem – przez sąd właściwy dla tego Konsumenta.